مطلب عاشقانه تاپ

*~ÑΘ_ᄂΘ¥E~*

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

مطلب عاشقانه تاپ

 

هر صبح که سپیده سلام می دهد

 

یا کریم ها به پنجره ی اتاقم سر می زنند

 

چه مانوس شده ایم ما !

 

من منتظر صدای بالشان ، آنها مشتاق سفره ی نانشان

 

حیران مانده ام !!!

 

کجا بالهایت بسته شد

 

که دیگر به انتظار دلم مشتاقانه سر نزدی ؟؟؟

 

 


 

 

 

کسی چه می داند ؟

 

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود

 

هوا خوب شود ، عشق خوب شود و تو خوب من شوی !

 

 


 

 

 

یکی بود ، یکی نبود

 

من موندم و اون نموند

 

من دیدم و اون ندید

 

من خواستم و اون نخواست

 

من التماس کردم و اون نشنید

 

من هستم و اون رفته !

 

من خستم و اون

 

 


 

 

 

چه جمله ی غریبی است “فراموشت می کنم”

 

وقتی تا آخر عمرت با یاد او زندگی می کنی !

 

 


 

 

 

روزها بی تو می گذرند

 

و شب ها با تو نمی گذرند

 

تمام درد من این است !

 

 


 

 

 

شب هایم بروز شده اند

 

دردهایم آنلاین

به مغزم کلیک که می کنم بالا نمی آید

 


 

 

 

می خواهم نباشم

 

کاش سرم را بردارم و برای یک هفته

 

در گنجه ای بگذارم و قفل کنم!

 

در تاریکی یک گنجه خالی

 

و روی شانه هایم در جای خالی سرم چناری بکارم

 

و برای یک هفته در سایه اش آرام بگیرم

 


 

 

 

ﮔـﺎﻫـی ﺍﻳـﻨـﮑـﻪ ﺻـﺒـﺢ ﻫـﺎ

 

ﺩﻟـﺖ ﻧـﻤـﻲ ﺧـﻮﺍﺩ ﺑـﻴـﺪﺍﺭ ﺑـﺸـﻲ

 

ﻫـﻤـﻴـﺸـﻪ ﻧـﺸـﻮﻧـﻪ ی ﺗـﻨـﺒـﻠـی ﻧـﻴـﺴـﺖ !

 

خسته ﺍی ﺍﺯ ﺯﻧـﺪﮔـی …!

 

ﻧـﻤـی ﺧـﻮﺍی ﻗـﺒـﻮﻝ ﮐـﻨـی ﮐـﻪ ﻳـﮏ ﺭﻭﺯِ ﺩﻳـﮕـﻪ ﺷـﺮﻭﻉ ﺷـﺪﻩ …



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: